De laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jan Brunninkhuis - WaarBenJij.nu De laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jan Brunninkhuis - WaarBenJij.nu

De laatste dagen voor vertrek

Door: Jan en Marion

Blijf op de hoogte en volg Jan

26 Januari 2014 | Nederland, Tubbergen

De vertrekdatum komt steeds dichter bij. De kleding is gesorteerd, de papieren opgemaakt, de zoveelste controle, digitaal inchecken etc. Alles dus wat er hoort bij de voorbereiding van zo'n lange reis.
Lekker een dag eerder naar Amsterdam om uitgerust te starten met de reis. Dan op het vliegtuig om heerlijk te genieten van onze dromvakantie.

• 28 Januari 2014 - 17:30

Miranda:

Hoi jan en marion.wij wensen jullie een goede reis, een fijne vakantie en veel plezier toe. Geniet ervan. Groetjes van de Brunninkhuisjes aan de disseroltweg 17

• 28 Januari 2014 - 17:51

John:

Hoi jan en marion, goede reis. Veel slapen in dat vliegtuig. Zie uit naar wat fotos.
    John

• 28 Januari 2014 - 18:36

Gerrit En Diny:

Fijne reis toegewenst door ons bij jullie bezoek aan de kiwis
    Ben benieuwd naar de fotos en de verhalen

• 28 Januari 2014 - 19:02

John En Anje:

Geniet ervan, we wensen jullie een fantastische tijd. We zien jullie belevenissen tegemoet.

• 29 Januari 2014 - 08:52

Kristel:

hoi Marion en Jan
    goede reis, en we gaan op afstand meegenieten!

• 29 Januari 2014 - 08:54

Harriet:

Heel veel plezier, geniet ervan. Hopelijk valt voor Marion de vliegreis mee.

• 01 Februari 2014 - 23:41

Miekemeijer:

Samen veel plezier geniet ervan.