3 dagen Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jan Brunninkhuis - WaarBenJij.nu 3 dagen Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jan Brunninkhuis - WaarBenJij.nu

3 dagen Singapore

Door: Jan en Marion

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Februari 2014 | Singapore, Singapore

Als tussenstop hebben we gekozen voor Singapore. Ons hotel lag centraal. Alle bezienswaardigheden waren te voet te bereiken. Van de oude stad is weinig behouden gebleven. In verband met het Chinese Nieuwjaar waren er veel winkels dicht. 's-Avonds was het in China Town een drukte van belang.
Singapore is een schone stad. In verband met de vakanties was het relatief rustig. De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle culturen op de wereld kom je hier ook tegen.
We hebben veel gezien en de festiviteiten rondom het Chinese Nieuwjaar meegemaakt. Singapore is een stad om voor een aantal dagen te bezoeken. Het is in onze ogen geen stad om een lange vakantie te houden.
Nu naar Nieuw Zeeland voor een geheel andere ervaring.

• 03 Februari 2014 - 10:58

Ylon En Louis Brunninkhuis:

Hoi Jan en Marion,
    Prachtig om jullie reis via de verslagen en foto's zo te kunnen volgen. Indrukwekkende stad, vooral de grootse aanpak en creatieve manier van opnemen van natuur in zo'n stad. Geweldig om te zien. Wij zijn nu al benieuwd naar het volgende verslag en foto's. Heel veel plezier in ieder geval en geniet er van.
    Groeten Ylon en Louis

Tags: fotografie